Traktori sa kratkim međuosovinskim rastojanjem i diferenciranim točkovima, monodirekcioni, sa upravljačima, snage 35 KS
Raptor 40 su specijalizovani traktori sa krutim ramom i upravljačem na prednjim točkovima. Kratka međuosovinska osnova i nisko čvorište čine Raptor 40 posebno u nizu usjeva, vinograda, voćnjaka, kao i svih radova održavanja, kako ljeto tako i zimi, obično urađene od strane lokalnih opština.
Raptor 40 montira 4-cilindrični, Lombardini motor koji razvija 35 KS.
- General Details
Model Snaga KW/KS Broj obrtaja (o/min) Broj cilindra Zapremina (cm3) Hladjenje Obrtni moment (Nm/omin) Raptor 40 25,5 / 35 3400 4 1372 Prirodno 82,5 / 2200 - PRENOS I MENJAČPrenos Raptora izgrađen je pomoću spiralnog zupčanika radi promovisanja maksimalne iskorišćenosti motora i smanjenja buke na minimum.24-stepeni sinhronizovani menjač (12 FVD + 12 REV) sa sinhronizovanim reverzibilnim mehanizmom uvek omogućava pravilno odabir stepena prenosa za zadatke za koje je traktor namenjen.Suva dvostruka disk-kočnica je sa pedalom za prenos i priručnik za kardansko vratilo.Planetarni zupčanici na zadnjim točkovima smanjuju ukupne dimenzije maksimalnog prenosa obrtnog momenta.Mašina ima pogon na sva četiri točka sa oslobađajućom prednjom osovinom.
- PTO I HIDRAULIČNI SISTEMZadnji kardan je na 540 o/min, nezavisno od menjača i sinhronizovan sa svim brzinama napretka.
Čvrsta zadnja hidraulična podizna klupa (opcionalno sa pozicionom i kontrolom za upravljanje) se oslanja na višenamenska praktična i raznovrsna sklopka kako bi se brzo i lako prilagodila svim tržišnim uređajima.Kao opcionalno, Raptor se može opremiti sa funkcionalnim prednjim dizanjem sa kočnicom prednjeg i donjeg dela.
Hidraulički sistem visokih performansi sa radnim pritiskom od 21,7 l / min i 110 bar obezbeđuje maksimalnu manevarnost upravljača.
- AKTIVNA I PASIVNA SIGURNOSTVlažne kočnice sa više diskova garantuju potpuno bezbedno kočenje.
Zadnja blokada diferencijala, mehanički kontrolisana, omogućava traktoru da bude uvek u vučnom stanju.Roll-bar i sigurnosni pojasevi na sedištu štite operatora.
- POZICIJA VOZAČAVozački položaj je prilagođen vozaču sa ergonomskim kontrolama koje je lako postaviti i aktivirati od strane operatora.
Hidrostatsko upravljanje obezbeđuje maksimalnu manevarsku sposobnost i mali poluprečnik okretanja.